دریا و خورشید

سر از دریا برون آورد خورشید

چو گل برسینه ی دریا درخشید

شراری داشت بر شعر من آویخت

فروغی داشت بر روی تو بخشید

 

می بخشمش به همه ی اونایی که می خونن و نظر میدن راستی از

 نظراتون ممنونم،

حرفاتون قبول،ولی بپذیرید که تنها آرزوهای بزرگ قدرت برانگیختن  روانمان را دارند

امیدوارم به همه ی آرزوهاتون برسید****

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پینه دوز جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 01:57

بابا تو این کاره بودی نمی دونستیم
....
سراز دریا برون اورد ماه وخورشید!

شاد وسربلند باشی

دوست پاییزی جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 18:23 http://mehr-64.blogsky.com

سلام به angel زیبای من
میگم میبینی..این پینه دوز از تو وبلاگ من میاد اینجا ولی برا من نظر نمیذاره..میاد اینجا میذاره..خوش به حالت :):)
ولی جدا وبلاگ تو کجا و وبلاگ من کجا..من مطالبم نظر دادنی نیست به قول بعضی از دوستان.. خب تو خوب شروع کردی امیدوارم موفق باشی عزیزم

دوست پاییزی دوشنبه 31 اردیبهشت 1386 ساعت 18:35

سلام عزیزم
مشتاقانه منتظر نوشته هاتم

ساحل سه‌شنبه 1 خرداد 1386 ساعت 07:02 http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام خانمی
عیدتون مبارک
ما رو هم دعاکنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد