عشق بورز

 ای همه مردم .در ین جهان به چه کارید؟

عمر گرانمایه را چگونه گذارید؟

هر چه به عالم بود اگر به کف آرید

هیچ ندارید اگر که عشق ندارید

 

وای بر شما اگر دل به عشق نسپارید

گر به ثریا رسیدبه هیچ نیرزید

عشق بورزید

   دوست بدارید

واقعا معجزه ای که عشق ورزیدن همراه پاکی و خلوص میکنه با هیچ چیز قابل قیاس نیست

امتحان کنید. اثرش فوق العادست

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پینه دوز سه‌شنبه 12 تیر 1386 ساعت 19:51 http://pineh-doz.blogsky.com

سلام.
خانومی این شعرای خوشمزه خوشمزه رو از کجا میاری
(هیچ ندارید اگر که عشق ندارید....)
یگانه رو نمی دونم فکر کنم در یه کشور دیگه داره درس می خوونه.

دوست پاییزی پنج‌شنبه 14 تیر 1386 ساعت 09:25

سلام عزیزم
خیلی عالی مینویسی...ولی چرا کم مینویسی...من خیلی نوشته هات رو دوست دارم..واسه همین ازت خواستم تا بیای وبلاگ بنویسی دیگه خانومی..پس هوای ما رو داشته باش و زود به زود بیا اینجا..

راستی عزیزم عیدت مبارک!!
شاد باشی و موفق

دوست پاییزی دوشنبه 18 تیر 1386 ساعت 11:14

سلام عزیزم
ممنونم از نظر قشنگت تو وبلاگم: )
خیلی دوست دارم عزیزم..الان یه کوچولو بیشتر :*:*:*

[ بدون نام ] جمعه 22 تیر 1386 ساعت 11:25

bahat aslan movafegh nistam

پینه دوز شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 12:04

اولا:سلام وتبریک
دوماّ:کاملا موافقم
سوماّ:چرا اپ نمی کنی؟
چهارماّ:یه وبلاگ جدید اوومده تورو لینک کرده !!اگه گفتی؟

اولا: علیک سلام پینه دوز عزیز
دوما: ممنونم از موافقتتون
سوما:همین الان آپ شد.. منتظر حضورت هستم
چهارما:بــــــــــــــــــــــــله میدونم
پنجما:ممنون از اینکه سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد