تر و خشک

سلام

 لب دریا .جدال تور و ماهی

ز وحشت میرود چشمم سیاهی

تپیدنهای جانها بود بر خاک

کنار هم .گناه و بی گناهی!

خدا کنه اعمالمون جوری باشه که عذاب نازل نشه چون دیگه اونوقته که مثل شعر بالا تر و خشک با هم...

ایشالا که همه خوبن

دوست پاییزی عزیزم نگران نباش پاس کردم

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست پاییزی دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 15:31 http://mehr-64.blgsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی..عزیزم خیلی خوشحالم که امتحانت رو خوب دادی ..
نمیدونم چرا اخه ما رو نشون نداده..ببین اگه بازم نشون داد اون گوشه سمت چپ استادیوم که همه ایرانی ها هستن..من گوشه ترین و آخرین نفر از بالا بودم که پرچم هم دارم..
تو که دیگه نمیخواد تو تلویزیون دنبالم بگردی..تا چند وقته دیگه میام فرودگاه دنبالت..من خیلی منتظرتم..خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم
میبوسمت..شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد